Fixat nu..

..japp har fixat knappen nu, vände lite på datorn och skak och blåste och nu funkar den! Misstänkte det kunde sitta skräp under. Kusinen ringde nyss och frågade om jag ville med henne och pojken på bio. Lite tredjehjul kanske men man behöver ju inte prata med varandra på bio! Är en film jag vill se med så ska bli kul. Glad att hon frågade. Baby jobbar ändå natt så inget annat att göra direkt. Varit och shoppat lite idag med, inhandlat alla hjärtans dags present. Baby sa att jag får inte min ring nu men han spara pengar :-) hi hi! Åker till Skottland nästa vecka med, Ola ska ta hand om Spike och det känns tryggt och bra. Även om jag helst av allt hade velat ha han hos mig hela tiden så vet jag med att det inte går. Men det är ju min bebis som sagt! Vår hund ska opereras till veckan med så hoppas det går bra, köpt en present som ska postas till henne snart. Lillebror är dålig med igen, inte kul. Att läkare ska vara ett så inkompetent släkte! Grrr...

/J

Kommentarer
Postat av: dr. No

Hallå ja!
Tänkte skriva någonting elakt och drygt, när jag plötsligt fick en olustig känsla av Deja Buu, så jag lutade mig in mot skärmen med mitt gamla halvasiatiska ansikte så att det knarrade som gamla ark av papyrrus som gnider mot varandra och spände stint ögonen, som urvattnats och mjölkfyllts av grön och grå starr, i den lilla figuren i övre högra hörnet. Och vad får man då se? Ett familjärt ansikte! Lovad vare Herren att jag fick se detta i tid!
Därmed tvärvänder jag, värre än Ian Wachtmeister eller Morfar, och tackar ödmjukast för att ni, o riddardikternas musa, i all er nåd dristat eder smutsa er alabastervita hy i vår dynga, och även leda andra till avgrunden. Väl mött!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback