I've got a seceret

:-) hi hi hi, är ingen hemlis egentligen. Baby har funderat länge och han vill ju gärna överraska mig med en ring. Problemet är att jag är vrång och envis och redan beslutat vilken ring jag ska ha! Så istället imorse fick jag en annan present så länge. Ett brythjärta :-) tyckte det var gulligt. Så vi är typ förlovade nu fast har inte ringarna än. Men det ni vänner, jag tror jag har blivit seriös för gott nu så att säga :-)

P.S. Essa hoppas dejten går bra och att du får jätte kul!

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Grattis till förlovningen!

Daten gick bra :) Får se om det blir nåt vettigt utav det men vi ska iaf ses igen. Nu ska jag till Vbg, men ha det så skoj i Skottland (glöm inte pass, pengar, p-piller :P).


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback