Ny start nu då

Ja nu är det planerat att få ordning på extra kilona, dricka mindre alkohol samt ge fan i rökandet. Aningens less på mig själv nu. Det var planerat pulver idag men fan vad illa det smakade :p så har blivit 2 stekta ägg istället. Jag behöver ha en plan, typ tonfisk i en vecka eller nått liknande. Inget mera bröd på ett tag och inget ätande efter en viss tid har funkat hyfsat förut. Bara köra hårt på det nu. Ingen prommenad idag men är inte helt frisk så inte gjort annat än att ligga på soffan. Bortsett från min dammsugning då de såg förjävligt ut! Ska i alla fall ta mig till skolan imorgon, att gå dit och hem är i alla fall lite vardagsmotion. Behöver dra igång med resterande motion ordentligt bara. Brukar hålla i någon vecka så är skärpning nu som gäller. Får väl se hur det kommer gå med detta projektet.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback