Spray tan

image86Ja riktigt såhär gick det ju inte till då men fan vad lustigt det var! Fick se en instruktionsvideo först, hihi var kul som fan. Position ett, två och tre. sedan fick vi förklarat för oss hur det hela fungerade och på med snyggve duschmössan och salva på händer å fötter sen in i duschen. ser ut som en vanlig dusch för övrigt med ett hål i mitten fram som det sprayades ur. Var jätte lustigt. var rätt kallt och visste inte om jag skulle hålla andan när sprayen kom eller inte så vart lite konstigt där ett tag. Höll på att glöma positionerna mitt i allt! Tjuvkikade med när jag skulle vända på mig och  det var världens dimma i denna lilla kabin. Sen kändes de som om jag fick spray på ena sidan av ansiktet men inte andra så kommer väl vara randig eller nått imorgon då! var skit kul. Nu har man testat det med :-D snygga vi ska vara jag och Ida imorgon med vår nya solbränna!

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

fan va bra :) vad kostade det?

Postat av: Essa

Ja det ska bli spännande att se resultatet. Själv har jag kört Summerglow hela veckan så jag åtminstone inte ska blända folk. Vet inte om jag vågar mig på en spray-tan, jag som är så blek.

2008-02-29 @ 15:35:18
URL: http://essasfunderingar.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback