Åhhhom man ändå kunde bli sjuk på riktigt...

...ja faktiskt, är såå trött på detta. Att vara halv sjuk, seg, hängig, febrig till och från och ont i halsen till och från. Vill att det ska bryta ut så att jag kan blir frisk någon gång. Sovit som en stock sen ca 4 tiden inatt, vanknade nu men känner mig helt död. Skickade in uppsatsen igår med så får se om jag får gå på seminarium med den snart då. De har flyttat fram deadlinen för att lämna in den nu helt plötsligt vilket även innebar att seminariumet blev flyttat. Hoppas att det inte ligger samtidigt som jag är i Skottland för då måste jag helt enkelt vänta med den och vill bli klar snarast. Ska börja plugga ord med till voc/mctn som jag måste göra om men har ingen lust. Är skit tråkigt. Övrigt måste jag fortfarande avsluta det sista med bokföringen men jävligt svårt när man är beroende av andra människor som klantat sig! Puckon är vad de är vill jag säga! Trött på att behöva tjat på dem heöa tiden. Vill bara göra klart läsk kassan nu så jag kan lämna över skiten snart.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback