Aj aj aj

Ja så känns det idag, har galet ont i magen och även ont i huvudet. Har i alla fall duschat nu och tvättat håret så känner mig aninges fräschare än igår. Men ont i magen är jobbigt, har tagit samarin samt alvedon så kanske det släpper lite. Messade baby med nu med order om vad han ska laga för mat när han kommer hem :-) eller ja, frågade om han kunde göra det och det gick han med på. Har varit duktig och damsuigt idag med, roligt värre! Även lärt Spike att äta sin blöt mat på diskbänkern vilke Baby inte gillar men det struntar vi i just nu jag och Spike. Ska bli skönt att åka hem imorgon med en sväng. Trött på uppsatsen nu. Ska dock upp och besikta lägenheten klockan åtta!! Skit tidigt ju! Sen måste jag betala en faktura på posten för föreningens internetdosa funkar inte och kärringen på Norde fattade inget alls. De byter tydligen inte batterier åt en och inte heller dosor hur som helst verkar det som. Jävla skit! Glad att man har Swedbank privat. Ska även lämna in mina nycklar för blivit av med lägeneheten nu så hon flyttar in ganska snart, ska få pengar av henne för det med bara. Mycket vettigt jag hade att säga nu. Kanske ska ta och läsa igenom uppsatsen nu när den är fixad för 5711 gången och se om jag hittar nått fel.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback