Botten upp och resten i håret...

Fan igår var en skit kul kväll verkligen! Mixkväll med Cura och Karlekon (sjuksyrror +ekonomer typ) var skit kul fest och vi hade super trevligt. Det är som gårdagen var som studentliv alltid borde vara. Inte sitta hemma och vara fattig och less på plugget utan på party med nollevin och roliga människor! Ni ska få se lite bilder :-)
        
Fler bilder finns på läsk hemsidan under nollning-vt08. För övrigt jag som är fotografen i år igen men de dåliga bilderna har jag itne tagit själv! Var i alla fall skit kul igår och det är svårt att förklar allt för de som inte var med men ni missa nått. Dans på baren, nollevin, jagharaldrig, mera alkohol, sköna människor! Skit kul som sagt!

Något som är lite synd är att Baristan nu sluta skriva :( sörjer lite för mig själv. Men blev omnämnd i alla fall! Woho det ni! Ni som inte läst förut borde göra det innan han beslutar sig för att plocka bort den från nätet!

*När kommittén!
-När kommittén
*Marscherar in!
-Marscherar in
*När kommittén marscherar in, då vill man vara med på festen, när kommittén marscherar in!

Wohi vad jag är glad idag!

/J

Kommentarer
Postat av: Evans

Alla ser glada ut på bilderna, så ni verkar ha haft det kul :) Vad fin din blogg har blivit!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback