Dags att åka bort..

Ja min katt Spike tycker att det är dags att åka bort en sväng nu igen. Han har gått och surat i 2 dagar och nu legat i sin bur till och från hela dagen med en arg blick mot mig. "Hallå mamma fatta att jag tycker vi ska ut och åka bil!" Hur bra är det när ens katt bestämmer vad vi ska göra? Baby ska iof bort måndag till onsdag så vi får väl ta en tur hem till min mor och far då för ett kort besök.

Imorgon hade jag inget att göra, trode jag. Måste nu först till banken för att fixa föreningens internetdosa som inte vill starta, sen kommer kusinen och hämtar kläder och på kvällen är det möte/fest. Vilket innebär en tripp till systemet imorgon med. Kanske ska göra något drastiskt som att färga håret imorgon med innan kvällen. Eller klippa sig, behöver fixa till detta.

Nej inget mer flum svamel nu, lite mer PSP kanske, fastnat i sims spelet :p

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback