Förbannade jävla skit kurs....

Ärså jävla arg just nu, jävla skit kurs och jävla tyken lärarjävel med!!! ARGGHHH!!!! Frågade vad man ska göraom man missar någon lektion som är obligatorisk och fick helt enkelt svaret att då får man göra om den kursen nästa gång den hålls. Att vara borta 3 dagar utomlands är inte en godkänd frånvaro anledning!! Nehe så idioten menar på att jag ska ringa min mor och säga att nej jag kan inte ta emot julklappen med resan till Skottland för jag får inte missa en lab för min lärare. Missar 2 st men kan troligen ta igen den andra dagen efter jag kommer hem med en annan klass dock kan jag inte göra om den första för den har alla under de 3 dagarna jag är borta. Han hade mage att påstå att 3 dagar är hög frånvaro!!!! 3 DAGAR!! Idiot, vad fan gör man om man blir sjuk då???? Ska fan bli det och sitta med feber och nyssa på han jävla dum huvud. Är så pissed off just nu!!! Jävla fitt skit kurs!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback