Hm...flummar

Ja just nu bara flummar jag runt här hemma. Hlet bortkastat och onödigt. Behöver börja skolan igen detta är såååååå tråkigt. Varit ledig i ca 3 månader. Eller ja ledig, skrivit uppsats men har haft den klar rätt länge så det har bara varit små fixande sen mitten av DEcember vilket är jävligt tråkigt. Vill göra något kul och spontant, typ åka till polarna i Gbg och ta en rejäl fylla. Eller shoppingspre, eller något annat kul. Är så tråkigt just nu. Behöver ett liv, allt går bara på rutin vilket är skit trist. Pank är man typ med så vad ska man göra va men iaf. Behöver nog shoppa nya skor eller nått. Det blir man glad av! Ska fixa mina andra skor med först. Vill faktiskt ha ett jobb just nu för då har man i alla fall nått att pyssla med. Föreslog för baby att jag ska satsa på att bli Playboy model bara för att göra nått. Han höll på att smälla av, var inte vad han ville. Men det var kul att de hans min när jag föreslog det :-) har inga sådan planer för övrigt så ni behöver inte bli oroliga. Vill bara göra något annat än att sitta hemma och glo hela dagarna just nu. Kanske ska se om Linn är hemma nått idag och vill ta en fika. Inte sett henne på rätt länge nu.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback