Magplask i snön!

Denna dagens nollningsaktivitet gick ut på att faddrarna tillsammans med sina nollor skulle hitta på lekar/utmaningar att leka med oss i kommittén. Var super roligt! Första laget hade ett kryss med olika frågor om oss. Twisten var att vi sedan skulle utföra olika lekar m.m. för att se vem som hade rätt i krysset.Jag van på att vika plan och få det att flyga längst! Grymt bra :-) de hade även ett mycketroligt spex. Lag numer 2, Bönnderna, hadetema bönner på sina lekar så det var kasta stövel. Detta misslyckades jag med totalt! Sen var det säckhoppning och jag lyckades halka i snön och föll rakt i backen med näsan först, fatta jag kommer bli sjuk nu efter att ha ålat på backen i min stickade tröja och väst som sög åt sig all snö! Hade snö i hela munnen kan jag ju tillägga men var kul som tusan. De hade även lite andra lekar och ett spex som var super bra. Skrattat så jag har ont i magen men nu är man bra trött och mör i kroppen. Får se imorgon hur många blåmärken jag har efter det snygga magplasket!

/J
(Bilder kommer imorgon fast inga på vurpan :p jag är ju fotografen så ingen tog kort då!)


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback