Miss Yoga

image76Ja jisses, jag har testa Yoga här hemma igår. Kollat på tv och blev tipsad om itrain, en sida på nätet där man kan ladda hem träningsprogram med instruktionsbilder till. Så jag som alltid velat testa yoga drog hem grund programmet och körde det igår, 45min långt så rätt lagom. Det var lite svårt att få till alla positioner men gick lättare å lättare så tror det bli bättre framöver med. Man använde mycket ben så trode jag skulle ha ont i benen idag men nope, jag har hysterisk träningsvärk i magen! Men det var en träningsform som jag gillade så ska fortsätta med den. Blir nog inte tid idag så jag å baby städar och ska ha mysmiddag hemma. Jag skulle väl hinna träna dock när han lagar mat...hm..får fundera på det. Borde hinna om jag dammsuger nu, fast oj har glömt damma. Fan bäst att sätta fart!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback