Yes det händer saker!

Ja äntligen, varit så grymt trött på att gå hemma och inte göra något alls så ska bli skönt att få börja skolan imorgon igen. Träffa nytt och gammalt folk och framförallt ha något att göra igen. Maria är tillbaka vilket jag faktiskttycker är kul, ska bli roligt att träffa henne igen. Tjejen som flyttat in i min lägenhet verkar trevlig med så ska faktiskt ta sällskap med henne till skolan imorgon. Sen är det ju nollning imorgon med, fan jag kännermig redan piggare och gladare nu när jag vet det händer saker igen. Blir overall hela dagen imorgon dock men gör mig inget. Gillar min! Ska nog fixa på ett till märke nu så den blir mera fin. Fan druckit kaffe hos ola och vill gå till skolan så lär inte somna förrän sent som fan.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback