Dag 1

Ja idag är första dagen med min nya plan som jag gjort upp för mig själv, får se hur bra det går. Det hela handlar om att få lite rutiner, gå upp, äta frukost, motionera, mellanmål, lunch osv. Har varit så kass på allt sånt på sista tiden så tänkte att nu får jag ta och skärpa till mig. Får som sagt se hur det hela går. Hyfsat fint ute så man skulle kanske ta en prommenad men har beslutat mig för träningsdvd idag så ska bli den. Blir fest i helgen med, Slyna fyller år igen :p så ska troligen på hans fest, ska höra med baby bara om han vill med men han är ju ledig så det ska han nog gå med på. Måste hitta något passande att köpa med bara så är det lungt sen. Kanske kan ta med katten ut en sväng i kopplet sen om uppehållet håller i sig, inte kul när det bara regnar. Ja ja, halv tio är det planerat träning så dags att sluta nu..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback