I Degerforso

Ja d¨sitter man i Degerfors nu då, mor och far ska åka till Paris inatt så är här för att ta hand om lillebror och alla katter medans baby jobbar. Inte för att lillebror inte kan ta hand om sig själv, han fyller ju 19 på lördag men så att man i alla fall vet att han får mat och baby har precis börjat jobba nu efter sina 4 veckors semester så han kommer mest att sova denna vecka innan han kommer in i det hela igen.

För övrigt var lillebror och jag till stan idag för att hitta på bus, haha baby ville ha en batman dräkt och en batmobil sa han så har köpt en present till han nu! Hihih! Köpte även lite papper till scrapbook boken, de hade massa andra roliga prylar till scrapbooking så vill ha mera :) roliga saxar och sånt. Får köpa på mig lite mera sådana saker. Köpte mest klistermärken i USA för mamman i familjen hade massa andra saker men ska köpa på mig sådant nu.

Jobbade i fredags med, var galet faktiskt. Vakten kom in med en kvinna i 30 årsåldern till mig och bara sa till att hon behövde ta ut pengar till inträde. Höll på med en annan kund då så fixade klart det sen gick jag och prata med vakten som stod kvar i hörnet av baren och talade om att jag inte visste hur man tar ut pengar, då kom hon fram till oss och började tjafsa med vakten och var jätte otrevlig mot han, smart brud. Sen började hon skrika om att hon skulle ha det starkaste i hela baren och det hela blev bara värre och värre. Jag tittade på vakten, lämnade tillbaka hennes visa kort och gick därifrån. När jag vänder mig om ser jag hur han lyfter ut henne då hon är helt hysterisk!! Visade sig senare att hon börjat slå på andra vakten i dörren med så de fick kalla på polisen och då hade denna 30-åriga kvinna sparkat sönder lykotrna på polisbilen!! 30 år!!! Kom igen va, kul att vakna upp i fyllecell och anhållen för våld mot tjänsteman. Lyckad kväll! En del människor fattar jag inte hur de tänkter inte.

Nej ska återgå till min bok nu,

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Fan, det är inte så långt tills jag är 30. Och inte lär det innebära en nyvunnen respekt för vakter och poliser, inte...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback