Inte helt i form

Sov större delen av dagen igår men lyckades klämma in ett besök hos moster Inga-lill som fyllde 50 år i alla fall. Känndes som att det kanske vore bra att göra det. Har inte varit på topp idag heller men mår i alla fall lite bättre, fattar inte hur man kan vara så galet trött? Har för övrigt missat en massa födelsedagar, bästa kompisen fyllde år 28 eller var det 29? Kommer inte ihåg det nu heller, vet att Sandra fyller någon gång när lillebror fyller för hon brukar påpeka det så jag ska minnas men går inte ändå. Tog mig ca 20 år att lära mig lillebrors födelsedag som nu är den 26 juli och mamma fyller på lördag den 19. Upptäckte att även Malin fyllde år i juli vilket jag hade noll koll på.Måste börja skriva upp sådan saker =) just nu väntar jag på brorsan igen för han ska komma in för att spela mini eller frisbee golf, vi har inte bestämt vilket. Men det bli trevligt! Något att göra ett par timmar, ikväll ska det kollas film med Helge med, Chucky 4 och 5! Bra grejer så är väl bäst man tar fram dammsugaren nu då kanske, flyger tussar av Spike häromkring!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback