Packa skulle jag göra ja

Ja borde kanske börja titta på det. Åker imorgon kväll, först till Trollhättan och sedan på fredag morgon bär det av mot Dubiln. Har inte varit där så ska bli kul! Har blivit en hel del resor och utflykter sedan jag träffade baby faktiskt vilket är roligt. Har inte så mycket mer att skriva idag egentligen, är lite seg ochså efter alla mediciner jag för tillfället proppar i mig mot diverse allergier m.m. men har ju inget att göra om dagarna i alla fall mer än att sova. Skulle fika med Miss Boss idag, hon skulle höra av sig vilket hon inte gjort än så får väl bli en annan dag. Ska spela lite mer spel på king.com istället!

/j

Kommentarer
Postat av: Jennie

Attans då, jo visst fanns det nån sån anslagstavla, tänkte bara vara lite smidig=) Får man veta först efter inskrivningen vilken litteratur man ska ha eller går sånt att kolla upp någonstans?

Postat av: `Jennie

Ja de pratade om att man ska få ett lösenord till nån websida... då står det säkert massor där. Men tycker det känns så stresigt att man får det lösenordet typ samma dag man börjar=)

Det ordnar sig säkert=)

Annars då, nån semester i år?

2008-07-31 @ 16:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback