Tyst hemma i huset..

Ja det är verkligen tyst här hos mor och far. Tessie är inte kvar, mor och far i Paris, alla katterna ute förutom mina 2 som nu sover och lillebror har spelat tv spel i ca 2 dygn nu så han har inte varit mycket till sällskap. Har ca 1 månad kvar nu innan skolan börjar så måste hitta på något att göra då. Ska sätta igång med mitt schema när jag kommer hem igen för här blir det inte mycket av träning eller annat. Var iof ute idag och skulle åka inlines men fick blodsockerfall och höll på att svimma så blev ingen långtur inte. Håller på med maten nu till lillebror och mig och sen blir det en lugn tvkväll. Fick låna Indiana Jones av farfar :p hehe blir roligt!

/J

Kommentarer
Postat av: Linda/grannen

Längesen jag läste din blogg nu märkte jag! Så du ska gifta dig?! Grattis!! Känns bra förstår jag. :) Synd det där med Tessie. Hon var så söt lilla tjejen. Kram till dig

2008-07-24 @ 15:27:12

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback