Inte skrivit lika ofta nu!

Nej har inte orkat helt enkelt. Lillebror har varit här på besök, vi hade drink kväll med baby och Hasse. Blandades drinkar hej vilt! Måste ju träna inför jobbet! Hehe ska för övrigt jobba ikväll igen, gött med extra pengar så att säga. Hade inte fått lön förrän augusti annars vilket är lite surt så super nöjd att man fick ett annat jobb. Vet inte än om jag ska vara på dagis med men det får vi väl se. Beror på om hon ringer eller ej tanten. De pengarna får jag inte förrän augusti men det är bra att kunna spara pengarna som jag får då om det nu blir något med det.

På måndag ska vi på bio, förhandsvisningen av Jiddra inte med Zohan, tror den kan vara kul. Var gratis att se den för mig som är medlem! Nice! Vill se sex and the city filmen med men baby vill inte se den så får väl gå själv eller nått. Vi ska även på en "kryssning" (heter så med mera båttur) runt i Karlstad. Fick erbjudande från bostadsbolaget och har inget annat att göra så gratis nöjen är uppskattat!

Nej nu är jag hungrig, vart är baby med maten??

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback