Känner mig som en alkis!

Ja det var faktiskt pinsamt att handla sprit på systemet för så mycket pengar som jag gjorde. Men tanken är att det skall finnas lite hemma och eftersom att både jag och lillebror numera ska jobba som bartendrar i sommar så ska vi blanda lite drinkar hemma här imorgon är det tänkt!

Idag ska jag och grannen spela FF7! Har faktiskt bara spelat FFX och FFXII så kan vara kul att testa det som skall vara det bästa av dem alla. Blir dock hos mig och inte hos han med projektor för katterna slogs lite förut så kan inte lämna dem ensama en hel dag än. Ska iväg ikväll med och försöka fixa biljetter till smygpremiären av en fim som är på måndag. Är man med i bioklubb så skall det väl ändå utnyttjas. Ja ja dags att skölja bort min fina ansiktsmask så jag inte skrämmer grannen sen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback