Sliten idag

Jobbade igår och det var rätt mycket folk för ovanlighetens skull så känner mig sliten idag. Är fortfarande små förkyld med så inte riktigt på topp idag. Var ett gäng igår som brände galet mycket pengar! 2 flaskor champange för 950:-st, en annan som kostade runt 400, shots m.m. för typ 500 till och det lustiga var att de inte ens verkade fulla! Sen så bjöd de en hel del tjejer på champange så de drack kanske inte mycket själva. Hade sådana där störiga gäster med som ville ha mitt nr och ta en fika m.m. INTE intresserad!! Det gick inte in i huvudet på en del av dem, var någon som tyckte att han var guds gåva till kvinnorna men när han stod och visslade på mig i baren som om jag vore en hund kan jag tala om att servicen till han inte var den bästa!

Nu är jag jävligt trött även om klockan bara är kvart över ett och jag nyss gått upp! Somnade ju runt halv fyra fyratyp så inte så konstigt. Blir jobb idag med men Björn Rosenström spelar på statt så blir troligen lugnt idag.




/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback