Dessa sömnproblem

Spelar ingen roll att jag inte sovit middag nu de senaste dagarna kan inte sova på nätterna i alla fall. Det är inte det att jag intekan somna, det går bra men jag vaknar hela jävla tiden och då har jag svårt att somna om igen och blir irriterad på att baby andas för högt eller liknande. Hur fan ska man göra för att sova bra egentligen?

Ska med Essa till bergvik idag för lite flummande runt omkring och hade tänkt att vad skönt med sovmorgon idag då. Vaknade runt nio redan och väntar nu på att klockan ska gå. Ska strax kolla msn om honär online för då kanske vi kan åka snart i alla fall. Har inget att göra här hemma i alla fall mer än att stirra i väggen.

/J

Kommentarer
Postat av: Dr. No

Doktorns rekommendation:

Spring en mil, drick en halvliter vodka, svälj fjorton sömnpiller och lägg dig sedan i trygg förvissning om en god natts sömn.

Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

om du vore nöjd med ditt utseende skulle du inte komma på tanken att kritisera någon annan. Du talar emot dig själv. Är du inte nöjd ge dig inte på någon annan utan börja med att älska dig själv så kanske du kan börja uppmuntra andra till att älska sig själva.
spricker din spegel när du tittar in eller????????

2008-03-21 @ 15:51:06
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Jess

H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Hahahahahahahahahaha

2008-03-22 @ 19:35:03
URL: http://angeldust.blogg.se
Postat av: Essa

Vad har du nu sagt till den där hertiginnan? Jag har läst lite i hennes blogg och vad du än sa så var det säkerligen befogat, hon låter nästan mer korkad än Blondinbella och det är svårt.

2008-03-23 @ 14:10:41
URL: http://essasfunderingar.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback