Hallå, hallå?

Hallå, hallå? Vi skulle ju ligga med varan, hallå, hallå vad heter du? Hallå, hallå jag hitta ragg, hallå! Detta försök till raggning slutade inte så bra men fan vad kul vi andra hade åt det! Personen i fråga som testade detta på fyllan har fått höra ordet hallå ett antal gånger nu! Var skit kul! Andra kommentarer som, akta fittan, jävla flane m.m. har också myntats i olika sammanhang. Vår ToyBoy kläckte kommenentaren efter att i 5 min på vägen inte sett en enda bil att det är jävligt jobbigt att köra när det är så mycket trafik. Garvade åt det i minst 5 min! Sammanfattning av denna helg är helt enkelt en massa garvande trotts att jag sovit i en stol och är febrig och sliten som fan just nu så var det skit kul! Vår ToyBoy har roat oss kungligt heöa vägen hem till K-stad med sina flummiga kommentarer och roliga skrattande. Har även lärt oss vad man gör i bilen vid stoppljus, när där kör och stannar för rött skall du stirra till vänster till personen i bilen bredvid tittar tillbaka. När personen gör det ska man se livrädd ut och låsa alla dörrar fort som fan :-Däven detta var jävligt roligt! Helt enkelt massa flummande!

Hallå, hallå, hallå, vad heter du?

Over and out /J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback