Hemma hos mor och far igen

Jepp åkt hem på besök några dagar under påsk. Kännde ett behov av att umgås med familjen, Baby jobbar i alla fall så han klarar sig utan mig i några dagar. Han fick för övrigt en tatto i present nu när han fyllde. Har beställt en annan present som är på väg men på grund av påsken så tar posten extra lång tid på sig så den har inte hunnit komma. Snart dags för Tjälis med, har ingen större lust med det just nu men blir säkert kul sen. Ida ska ju med i alla fall så då kan man knappast ha tråkigt. Måste maila sandra någon dag med om böcker, de hade några till denna kursen trode hon så ska kolla det. Har ingen lust att köpa böcker till denna kurs faktiskt. Ska på möta på onsdag med och skriva kontrakt på nya lägnheten, ska bli så skönt att få något större. Som sagt, trummor i sovrummet är inte vad jag anser optimalt!

/J

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Kato

Måste erkänna att jag inte orkade läsa någonting på bloggen du länkade till - min sista stora svaghet, som jag naturligtvis håller på att stampa ut med alla till buds stående medel, är en oförmåga att hålla mig lugn vid åsynen av den sortens småaktiga, självupptagna, dåligt pålästa skitstövlar utrustade med en aldrig svikande tro på det egna tolkningsföreträdet, så jag blev tvungen att, som man säger, sjappa. Hamnade här istället, och läste med glädje att du tog mitt tips gällande present - man blir glad!

2008-03-25 @ 08:00:39
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback