Hittade en bild som jag stal!

image90 Jepp denna bild tog vi, ska man ha bild på skurkar så måste man nästa ha en på klassiska sådana. Pratade med en av de andra igruppen och hon tyckte det var bra. Som om de skulle våga säga något annat när det är jag som ännu en gång skrivit grupparbetet. Hennes sambo hade mage att klaga på att vi använt oss av universitetets logga, copyright. Jo visst, grejen är bara den att man kan hämta loggan på deras hemsida för att använda sig av i arbeten och redovisningar. Är inte heller troligt att våran lärare skulle klaga på detta. Det lustiga med det hela är att han inte klagade på att vi tagit denna bild vilket garanterat skulle kunna ge oss mer problem än vårat eget universitets logga! Besservisser är han och extremt störande, han klagar på mig för att jag inte gått på frivilliga föreläsningar som jag har kunnat läsa allt om på nätet medans han talat om att han typ fuskat igenom hela engelskan som iaf jag klarat av utan problem. Lite bitter kanske, ja.

Hade svamlat en massa mera men datorn bråkade så det försvan, var väl inte så viktigt :-p ska äta kvällsmat och sedan sova nu då man har heldag imorgon vilket jag inte haft på länge. Har ju "skolkat"

/J


Kommentarer
Postat av: Helge

Vad jag vet skall man väl ha med loggan på ett arbete man lämnar in... Fast jag slutade ju i januari förra året så jag kan ju ha fel :)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback