Jaha det var väl typsikt

När man äntligen har lyckats sova något inatt så ska man bli väckt!! Somnade i alla fall runt två vilket är hyfsat men redan vid tio imorse började telefon pipa för fullt. Baby igen som undrar när jag kommer hem, han är väldigt hysterisk på det där med tid. Säger man att man ska komma hem vill han gärna ha ett klockslag. Samma sak när pappa varit på besök och säger att han ska komma tidigt eller på förmiddagen så vill baby gärna vet vilken tid. Han har svårt med det där att man dyker upp när man dyker upp så att säga. Han undrade med vad jag vill ha för mat ikväll, hallå, har nyss vaknat så mat till kvällen ärkanske inte det första jag tänker på. Essa hade också skickat sms för hon hade försovit sig och undra vart jag är. Orkade inte gå upp och prata i telefon när jag sov. Sen tyckte mamma att jag skulle med dem till jobbet och hjälpa till med brors projektarbete. Nope, det har inte jag planerat förhar egna arbetenatt göra så ta hand om hans, nope! Ja ja skai alla fall åka hem idag men har inte beslutat mig för riktigt när, åker jag nu får jag åka hem och städa och de har man ju inte lust med!

/J

Kommentarer
Postat av: Baristan

tack för fina kommentarer


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback