Shit vad träningsvärk man kan ha

på diverse skumma ställen för övrigt. Funderar på hur jag går egentligen när man har träningsvärk i skinkorna!! Galet galet. Fick för övrigt veta att Miss M hört av sig, mår väl inte bra inte men verkar i alla fall gå åt rätt håll vilket känns skönt att veta. Uppsatsen är inlämnad nu med för att bli betygsatt, jag antar att den borde vara godkänd då om min handledare anser att den är bra nog nu för att bli betygsatt. Ska bli sååååå skönt att ha den klar. Baby fyller år i helgen med och får påtvingat kalas. Eller ja kalas kanske man inte kan kalla det, min familj kommer hit för de vill fira honom och även om han inte vill fira så har han inte protesterat överdrivet. Föreslog att vi kunde bjuda hit några vänner med men det ville han inte. Vi ska baka bullar, eller ja, jag ska tala om för han hur man gör :-p ska även tala om för han hur man gör tårta! Hi hi får se hur detta går.

På onsdag nästa vecka ska vi på möte om lägenheten och trligen skriva på kontrakt då, Yes, vill ha vill ha!

/J

Kommentarer
Postat av: baristan

kul att du uppskattar min comeback.
ska försöka att inte göra någon besviken.


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback