Yes ser äntligen slutet på tunneln så att säga

Är bara jätte lite kvar av denna hemska kurs vid namn natur och hållbar utvekling. YES! Fan det har varit den segaste kursen någonsin på universitetet måste jag säga, värre än estet och lus och de avskyr jag med. Är ett konstigt system de har för lärarprogrammet men har gjort hälften nu, alltså resten av denna termin kvar plus 2 år. Jippi...var seriös och tränade idag med, lite i alla fall tills jag kom på att det var himla tråkigt. Har inget vettigt att skirva idag egentligen, skall sätta mig och surfa efter bilder på skurkar till vårat grupparbete är tanken men inte orkat än. Känner för att göra något men vet itne vad. Får bli sista pluggbiten först, sen har jag iof marias motorsågsmasakern, del 1 att titta på. Eller om det blir del 2? Den kom nyss men handlingen är innan den andra. Ja ja viktigt att veta. :-) Ska se om jag hittar några bra skurk bilder nu då.

/J

Kommentarer
Postat av: Baristan

det vore ju ödmjukt av mig att bli lite generad av att man röstar på mig igen. men det skulle å andra sidan inte klä mig.
man ska bara tacka och ta emot all vänlighet.
lycka till med grupparbetet, och att du hittar skurkbilderna.

Postat av: Dr No

Jag tror du kommer finna vad du söker på

http://omniaabsurdumest.blogg.se

2008-03-18 @ 14:35:24
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback