A walk on memory lane

Så att säga, varit hemma hos Girlfriend i hennes nya hus och kollat läget. Snackat lite skit över en kopp kaffe. Var länge sedan men varje gång vi ses är det precis som förut! :-) älskar mina två vänner väldigt mycket och saknar dem nu för tiden så det är skönt att ses ibland och prata gammla minnen och om livet i allmänt. Mår bra av att umgås med dem. Girlfriend ska försöka komma till K-stad någon helg och festa med mig, låter bra tycker jag! Ceasar var super go som vanligt trotts att han inte sett mig på flera år! En söt bebis det, lite lika min egen Spike ifärgerna faktiskt. Nej detta var presic vad jag behövde just nu känner jag. Minskade hemlängtanlite även om jag saknar min baby massor faktiskt. Även om jag kan reta mig på han ibland (är så i ett förhållande) så är han min darling och det är tomt utan han. Blir gött när vi flyttat sen med :-) Nu är det NCIS på tv strax så ska titta på det!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback