Åhhhh vad det ska knövla!

Jepp KNÖVLAR gör det. För er sominteförstår ordet knövlarså är det att något strular, jobbar sig etc. Har hjälpt min mamma att beställa present till lillebror till studenten men det strular med leveransen. Varorna skicakdes den 25/4 och skulle ta från 10-15 dagar att komma. I värsta fall 30 dagar men då är det jäkligt illa. Har nu varit i kontakt med både tullen och posten som inte vet något alls utan helt enkelt inte kan hjälpa till. Tack för den ja. Har varit inne på UPS, DHL, USPS med mera med mera men inget hjälper. Har inte heller ett ordentligt söknr så inte lätt att söka på paktet då heller. Det ska vara skickat med USPS men finns inget om man söker på nr jag fått. Har nu mailat posten igen samt företaget det är handlat hos. Hoppas bara på att det hinner komma innan den 5 juni!

Har för övrigt funderat på att beställa canvas tavla med mig självpå :p vet att det är lite ego sådär men vad fan är man snygg så är man!


Detta är i sådana fall den tänkta bilden!

/J

Kommentarer
Postat av: Wictor

Det är ju inte alls egocentriskt alls:P mera popkonst som är synggt tycker jag:), men du gör helt som du vill:), skulle dock vara häftigt med det:P


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback