Besök

Lillebror kom hit på besök en sväng förut. Han behövde nog snacka lite skit med sin storasyster tror jag så det var bra. Vi tog en tripp till Bergvik och käka på Max, kollade på tv spel och sen ålte vi hem och gick å köpte glass. Är så himla fint väder idag så det känndes nice. Vill ha inlines nu så man kan ut och åka lite, försöka att inte slå ihjäl sig första gången :-) Vi spelade även lite mario world på SNES :-) det var kul nu har vi kommit en bit till.

Har även börjat planera för ny kisse nu! Spikes syster barn. Hon som har dem känner ju mig lite och vet att Spike har det bra här så hon vill gärna sälja en till oss. Vi får ett jätte bra pris med och en riktigt schysst deal hos henne bara för att det är jag så det kommer nog bli en liten svart bebbe här hemma hos oss ganska snart! Måste fundera ut ett nytt bra namn. Har ett favorit namn men det får bli på kommande barn det så måste hitta ett till kissen. Bubble babble är en fundering, då kan jag kalla henne för bubblan. En svart liten pälsboll!

Nu ska jag nog slösurfa lite och sen kolla på min nya coola CSI box!

/J

Kommentarer
Postat av: Slyna

Vänta nu här...bara för att man är kär behöver man väl inte gå in i ett förhållande haha....trivs bra med situationen som den är nu haha..Because im a true Slyna haha


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback