Det var en himla resa det!

Ja jösses. Åkte hem till mor och far i tisdags för att följa med mamma och moster till Ullared. Vi skulle åka ner på tisdagen och sova i en stuga för att sedan handla på onsdagen och åka hem igen. Det var en hila resa kan jag säga! 15 mils omväg till ullared! När de insåg att vi kört fel och jag fick en karta för att hitta vägen så fattades det en bit av kartan, mimmi hade nog varit hungrig och tagit sig en smakbit. Int så lätt då kan jag säga, sen när jag lyckades hitta oss på ett litet hörn så lyssnade de inte på mig utan körde fel igen så vi fick vända efter ett tag och köra tillbaka. Resan borde ha tagit runt 3 timmar men tog 5. Var helt slut när vi kom fram och de där två är lika galna som vanligt så skrattade så jag hade ont i magen. Dagen efter blev man väckt klockan 6! Affären öppnar 8. Tjugo över sju stog vi utanför....vi var först. Jag trode jag skulle skämmas ihjäl, var ju jätte pinsamt. Som tur var kom en korkad tysk kärring och trängde sig först i kön, vilket i och för sig retade mig men orka bry sig, alla skulle komma in samtidigt i alla fall ju. Blev hur som helst lite shopping, ny kaffebryggare, tvättmedel och lite annat bra att ha samt nya inlines! Nu ska detut och åkas :p bamse har lovat att ta med mig, så fort han lärt sig själv hur man åker!

Nu måste jag sätta mig och skriva uppgitfen tills imorgon, har inte hunnit det när jag inte varit hemma.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback