Du är så flitig

Jo  visst känner mig verkligen flitigt. Ett himla tjatande från min lärare om att jag är det bara för att jag mailar och frågar om saker. Vet inte om jag bedömmer det som flitig, är väl snarare så att jag inte lyssnat på han innan så måste fråga i efterhand! Han menar på att jag är duktig som har skrivit typ 5 sidor nu, jaha? Vi ska ju vara klara på fredag och ha nio sidor då plus sammandrag, inehåll och källor så vet inte om jag håller med i detta tjat om att jag är flitig. Gör det jag ska och inte mer så att säga.

Idag har det blivit en heldag med flängande fram och tillbaka. Mamma och moster skulle komma in men sen ångrade de sig och sen ringde de 5 min senare å sa att de kommer i alla fall. så har varit på stan, köpt en rund grön kudde till vårat nya vardagsrumm, är galet trött på lila så baby gick med på att vi byter färg! Sen var vi på biltema där jag fick leta efter någon som jobbade i mer än 5 min så blev jätte irriterad och så hade de inte den delen jag skulle ha till bilen. Fuck!! Åkte sedan till Ikea för att köpa kartonger vilket jag nästan glömde så fick gå tillbaka och hämta dem. Sen var vi på coop för moster skulle ha koner vilket vi till slut hitta. Efter det var vi i 3 olika sko affärer för mamma letade efter skor hon sett som vi inte hittade men jag köpte 3 par på skopunkten. Är ju 3 för 2 och hitta 2 så då måste man ju ta 3!! Så jag som inta ska handla har handlat som fan känns det som. Gett bort 6 par skor och köpt 3 par nya. Hm...att minska ner på skor går visst inte så bra. Får nog skärpa mig och göra mig av med några par till tror jag.

Har packat ytterligare en karting idag och funderar på att ta tag i köket men behöver fixa lite med uppsatsen nu så får kanske bli imorgon. Klockan är visst redan halv nio ju!!

För övrigt har nog febern gått ner nu, den velar till och från.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback