En hyfsat lugn valborg

Ja iår blev det inget fyllekaos som tidigare år utan var rätt städat. Pite, Fläppen och jag hängde på Bamse 1 & 2 och katten med flera på grillning. Vi hade jäklikgt kul måste jag säga och måga skratt. Man kan inte deppa ihop bara för att det händer tråkigheter för det händer alltid. Pite berättade om roliga händelser och skrattade så jag hade ont i magen. Hon hade grillat vid midnattpå tisdagen på sin balkong och grannen under började skrika att det brinner. Pite tittar ner på grannen under med ett "det är bara jag som grillar", grannen talade om att man faktiskt inte får grilla på balkongen och får som svar "men jag är hungrig". Fan vad vi skratta åt den historien :-) fick höra fler tokigheter med från diverse folk och det var riktigt kul. När det började bli kyligare på kvällen så drog vi till Campuz för att träffa Goldielocks och hennes vänner. De blev super glada när vi kom och vi fick sjunga massa sånger med dem då de inte kan några än :-) roligt var det med men jag beslöt mig för att göra kvällen kort och gick hem runt tolvtiden. Gårdagen spenderades sedan hemma utan att egentligen göra något alls och idag har jag varit kattvakt. Spike tyckte det var riktigt hemskt med den andra katten och efter två timmar skulle de slås så jag fick gå i mellan dem. De hämtade upp henne strax efter tolv tiden.

Min gammla vän var med dem, inte sett han på drygt ett år nu. Vi hade jäkligt kul ihop en gång i tiden när det var vi 4 jämt å ständigt. Många idiotfyllor men fan vad kul vi hade ändå!

Idag blir det lugnt, vi ska kolla på film med Helge, blir chucky serien idag. Vi är på skräckfilmsmission nu!

/J

Kommentarer
Postat av: Helge

Do you want to play with me? Hahahaha


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback