Fan vad ont man ska ha

Har sträckt ryggen eller nått annat skumt så har svin ont. Igår blev jag liggande på golvet i en halvtimma för det gjorde så sjukt ont. När jag kom upp i sittande läge spruta tårarna så stackars katten blev orolig och slicka mig i hela ansiktet och spann jätte högt. Stackars liten, orolig för mamma! Blev liggande i sängen nästan hela dagen förutom när jag tog mig upp för att äta. Idag när jag vakna hade jag fortfarande ont om än bättre men tog mig tillapoteket för att köpa piller i mängder som jag nu trycker i mig. Vad som helst bara jag kan röra mig ordentligt igen, kan ju inte lyfta armarna knappt! Jävla skit detta måsta jag säga.

Skulle kanske ta och plugga lite mera idag men har ingen lust rikgit. Har skrivit lite mer än 1 sida nu i alla fall, ska ha 9 :p men det blir nog inga problem när jag väl sätter igång.

Ska kolla klart på filmen bilar nu på disney kanalen :-) bra grejer!

/J

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mmm psykologer verkar visst hjälpa en del, bra som sjutton. Men jag har varit hos två olika, får inge förtroende för dem o det jag delar med mig av till dem, delar jag med mig av till alla, så tror itne det hjälper mig dock=(

2008-05-18 @ 12:08:46

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback