Gud vad grejer vi har!!

Fan tar en evighet att packa ner allt ju, galet. Mer tidningar behövs med trotts att vi har sparat reklam i en evighet. Galet detta. Har i alla fall börjat packat köket nu, en kartong med min nalle puh servis samt alla mina vinglas och några muggar plus min glögg servis är nu nedpackad i alla fall. Men det innebär att det fortfarande är ca 6-7 skåp kvar att packa i köket. Har packat drygt ett skåp nu. I övrigt har jag nog packat ner nästan alla mina saker förutom kläder och allt i badrummet som jag hade tänkt fixa idag med efter att vi handlat och slängt skräp. Flyttar ju på måndag så behöver inte ha alla saker framme nu längre. Har några prydnads saker jag inte kan packa med för det är alledles för stor risk att det går sönder då. Mina glasslober från Usa med Nalle Puh. De får inte gå sönder, kostar massor! Annars har jag nog packat typ allt nu. Hittade mina hyllor i källaren som jag glömt bort med men de kan nog komma till användning nu så det var inte helt fel. Blir hallen, badrum eller sovrum på dem tror jag. Ska bara tala om det för baby med men iof så är det jag som kommer att fixa i ordning i lägenheten medans han städar den andra. Måste fundera på om vi behöver mer bärhjälp, herman har erbjudit sig i alla fall och ola om ola nu inte jobbar, robin med jag om inte han jobbar och så lillebror och pappa å thomas och jag å baby. Borde nog klara oss, jag har samlat ihop folk som kan tänkas orka lyfta saker.

/J

Kommentarer
Postat av: Fluff

jag är med och flyttar så länge det bjud på flytt öl:D och ja, jag har så tråkigt just nu att jag faktiskt sitter och surfar på din blogg

2008-05-28 @ 14:27:35
Postat av: Jess

SV: Fluff, det är ju en bra blogg :p hahaha


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback