Har tråkigt :p

Stal denna av Jennie en bekant i Örebro!

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen alls i detta rum mer än jag
Vem fick du sms av senast? Kalle
Vem pratade du senast i telefon med? Dissalinjen :p haha annars baby 
Vems hus var du senast i? Är hos mor och far nu
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Baby
Vem önskar du att du var med nu? Baby


VAR
Var är din telefon? Bredvid mig i sängen :p 
Var är din mamma? I vardagsrummet
Var sover du? Denna vecka i extrasäng i Degerfors annars i vår säng hemma eller i soffan
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har en klänning från gina
Var åkte du senast bil? Körde från Karlstad till Dfs idag
Var i ditt rum är du? Är i lillebrors rum nr 2 i Dfs i sängen (finns typ inget mer än tv  och säng i detta rum)


VAD
Vad åt du senast? Ett grillspett
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Har vita leggins 
Vad är den närmaste saken som är blå? Hm..ärnog täcket, någon blå nyans på det 
Vad har du på fötterna? Plåster
Vad är din favoritfärg? Svart, blått, grönt, lila beror på humöret 
Vad är din favorithemsida? tror inte jag har någon direkt, kollar på katter och annat
Vad hör du just nu? Dum bredbandsreklam på tv

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? Oj...var nog någon vecka sen eller så 
När träffade du din pappa senast? Ja är ju hemma hos mor och far nyss så han är i ett annat rum
När duschade du senast? Igår


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter?
 Klart man har 
Sovit i någon annans säng? Absolut
Hånglat på en bio? Nej det har jag nog inte, går dit för att titta på film ju 
Hånglat i skogen? Jo det har säkert hänt
Kört över hastighetsgränsen? Ja det händer med
Målat om ditt rum? Nej det har jag nog inte, mamma har gjort det åt mig när jag var yngre dock
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Jodå det händer väl alla?
Sovit i en säng med någon av samma kön? Japp
Sett någon dö? Nej
Varit på ett plan? Gud ja 
Sovit till tre? Ja det har ju hänt en del 
Älskar eller saknar någon just nu? Ja

__________________________________________________________

Så kanske skulle göra något annat nu en stund än att hänga vid datorn! Har hittat ett supercoolt smycke jag vill ha för 400:- skickade ett diskret sms till baby och gav han adressen med kommentaren att de har coola smycken på den sidan! Tror ni han fattar vinken? Inte jag heller :-)

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback