Jaha ja

Ja då var man tydligen studentrepresentant med. Är fluff som intalat mig at man skall vara det och också han som sett till att skicka in "min" ansökan :p var sökt på 2 platser och fick en av dem och den andra var det tydligen bara en röst ifrån. Gör mig inget om jag är med eller ej utan mer för att fördriva tiden helt enkelt.

Har photoshopat mera på praktiken idag, blir så när man inte har mycket annat att göra. Ska nog ta och skriva lite på mitt arbete som ska in i slutet av denna kurs. Sen är man klar med det också. Skolan flyter på bra, inget missat eller släpande vilket jag är jäkligt stolt över. Vill inte vara en av dem som skjuter upp saker med dåliga ursäkter eller helt enklet får gå uppsamlingstermin. Jag ska gå min 4½ år och sen ska jag vara klar.

Idag blir det nog slapp dag. Hade varit kul att åka till Sandra i Örebro men har faktiskt inte råd med det tyvärr. Men saknar henne gör jag!

/J

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja han är gullig, jag vill ha en till, verkar inte funka dock morr Ligger ni i så att det blir en knodd snart, eller väntar ni ett tag till;)?

Postat av: Jennie

kanske inte e helt dumt att va klar med skola ändå=)

2008-05-16 @ 18:22:32

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback