Jävla jobbigt att vara sjuk

Ja börjar bli irriterad som fan nu på detta. Har ingen ork till nått alls, knappt orkat äta mat idag ens. Å jag har så jäääävla tråkigt så det är helt galet. Roade mig med att fylla i flyttkort i 5 min sen har jag typ inte gjort nått idag. Alla filmer nerpackade, böckerna nerpackade alla former av tvspel nedpackat. Och baby på jobbet, å bebisen hos mormor. Är så sjukt jävla tråkigt verkligen men när jag försökte packa var jag helt matt efter en kartong. Störande virus som satt sig i kroppen så man inte orkar nått. Den vanliga snuvan hade jag klarat av men detta är ju löjligt. Man ska väl inte bli helt svimmfärdig av att packa en kartong och bli liggande i sängen flera timmar sen. Imorgon måste jag i alla fall ut för ska till uni och lämna in uppsatsen i denna kursen och som tur ät tror jag baby jobbar tidigt så då har jag någon att irritera resten av dagen sen!

/J

Kommentarer
Postat av: Jennei

Ska ni/du flytta=)?

Postat av: Jennie

Jaha va kul...kul o flytta, mindre kul att packa o packa upp=)!

2008-05-31 @ 09:58:19
Postat av: Kim Von J

Ha en bra dag i solen idag!

Kram Kim

2008-05-31 @ 13:21:12
URL: http://kimj.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback