My cat

Detta är halsbandet jag tjatat om i ettpar dagar nu! Väntar på att posten ska komma nu bara. Är inte i Karlstad för tillfället men är ju värt att åka dit om baby ringer och säger att jag fått post! :-D är supernöjd verkligen, vill ha vill ha. Mamma skakade på huvudet och sa att jag var bortskämd. Mycket möjligt att jag är men jag erkänner jag gillar det så det så.

Under praktiken idag har jag släktforskat lite för att testa. Var en elev som skulle göra det så vi satt och surfade lite jag och min handledare med. Kollade upp babys släkt lite då hans efternamn är lättare att söka på en mitt svensson namn. Han visste iof en hel del redan då någon i hans släkt redan forskat men var kul att bara flumma lite.

Nu väntar jag på lillebror så vi kan ge oss ut på ilines runt kvarteret så jag får lära mig bromsa! Låter bra va? Hahaha













/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback