Saknar mina bebisar!!

Är så galet tomt här hemma utan Spike. Baby har jobbat natt hela helgen så han är inte mycket till sällskap och så är inte Spike hemma och kelarså hur galet tyst som helst. Borde i och för sig både skriva klart arbetet samt packa resterande. Känns som vi knappt packat nått och ska flytta om en vecka!!! Måste till Ikea och köpa kartonger till köket. Ska försöka packa något senare idag men först måste det skrivas lite till och sedan ska jag spela tv spel ikväll med grannen! Behöver bara ett par piller till mot den kommande febern så är det lugnt sen. Skriva var det ja, har typ 3 sidor och ska ha 9 så måste fixa 6 sidor till snarast. Fan 9 sidor och så får man bara en vecka på sig att skriva, lite dåligt tycker jag nog det är!

/J

Kommentarer
Postat av: Danny Zuko

...efter hur jag räknar har du den senaste veckan skrivit minst fem sidor här på bloggen... ;D


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback