Segt att skriva idag

Ja det är rikgit segt att skriva idag, har inte riktigt motivationen till att skria och vet egentligen inte vad jag vill få fram med detta arbete  utan är mest svamlande just nu. Får se vart det leder. Det ska lämnas in på fredag nästa vecka så känner att jag behöver få ordning på det så snart som möjligt för skall ändå skrivas 9 sidor och just nu är det små rörigt med ideér bara. Brukar i och för sig vara så att när jag svamlar och känner mig rörig så brukar andra tycka att det är jätte bra så vi får väl se. Ska nog skicka över det till mamma sen så hon kan läsa lite och ge mig tips på hur jag kan gå vidare sen.

För övrigt åkte jag omkull första gången igår på mina inlines, måste få koll på det här med att bromsa tror jag :p kan vara en fördel. Har fått lite kort på min bebis när hon är liten! Så söt så :-) vill ha nu men först skall det flyttas. Packade 4 lådor med film igår, två stora flyttlådor samt en bananlåda och en lite mindre. Det lustiga är att jag inte packat alla filmer än!! Baby skakade på huvudet så att säga, han fick ner alla sina plua alla tv spel och konsoler i en låda!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback