Studenten!

Ja den närmar sig med stormsteg, inte min egen examen då utan min lillebrors student. 5 maj går han ur gymnasiet! :-) lillebror som ska vara lite jämt ju, illa detta. Håller för fullt på att letar efter present till han nu men har inte riktigt någon aning om vad jag ska köpa. Har special beställt en grej och har även köpt present till kusinen men något mer måste jag hitta till lillebror.

Fick för övrigt telefonsamtal imorse, eller ja klockan var typ halv elva och jag var vaken. Pappa ringde och sa att han ville ha kaffe om 5 min. Baby hade nyss vaknat så fick sparka upp han fort som fan med för 2-3 min senare ringde pappa på hysteriskt. Han och mamma var på väg till begrvik så de tittade förbi. Fick pengar för min andra bil som nu är såld! Fan vad nice det kändes med extra pengar bara sådär, fick dock betala ny oljepackning till bilen vilket inte var vad jag ville lägga pengar på men men. Pappa ska hjälpa mig byta det snart. Köpte i alla fall en cool film. Var en limited edition utgåva av CSI:Bloodbox, den är super cool med blod på framsidan och plåtfodral.

Nästa vecka ska jag med mor och moster till ullared med, köpa bajspåsar till katten och annat bra att ha jox. Detoxen tog slut idag med och har insett att det jag mår dåligt av är alkohol och pizza så det får det bli slut på nu i framtiden. Dags att bli vuxen nu, måste börja spara pengar inför framtiden med då det finns vissa planer :-)

Nu ska jag fixa lite käk innan jag och baby ska gå på bio, ska se filmen 21 så hoppas den är bra.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback