Vårkännslor?

Ja det måste nog vara något sådant för människor omkring går och är kära. Eleverna på skolan hånglar öppet lite här och var vilket, jag måste erkänna, gör mig lite illa tillmods. Vet liksom inte hur jag ska betemig när jag ser sådant är det som är problemet. Två av mina bekanta har gått och blivit ihop med fick jag bekräftat nu. De var lite förvånade att jag redan visste om det men var inte svårt att rökna ut att något skulle hända där inte! Jag är inte dum :-) hoppas det går bra för dem i alla fall för de förtjänar att vara lyckliga bägge två efterallt som häntpå sista tiden. Kommer dock tyvärr att väcka ytterligare känslostormar från andra men det hoppas jag att de kan härda ut. Fläppen verkar också kär och galen :-) hoppas det funkar med trotts långdistans. Som sagt är nog vårkänslor på gång!

Har nyss varit ute och åkt inlines, fan har ingen kondis alls ju! Är helt jävla slut verkligen efter den korta svängen vi åkte. Behöver duscha nu!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback