Dags för plugg

Idag har humöret vänt i alla fall, lite gladare nu. Ska ta den disskusionen med min pyskolog sen istället tror jag. Hade gått ner 1.3kilo denna vecka så är nöjd för var helt hundra på att jag gått upp igen. Detta  firades med att fuska och käka pizza. Inte så smart men resten av veckan skall skötas ordentligt. Idag tog jag för övrigt ledigt från vfun för att kunna sitta hemma och skriva uppsatst på 6-8 sidor. Har i alla fall ca 1 och en halv sida så borde få ihop det om jag bara gör det nu. Har massa böcker och sånt med så ska inte vara några problem. Insåg att jag inte lagt ut så mycket bilder på dett tag. Ska instalera pohotshop snart så jag kan fiffla lite och lägga upp lite kort.

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback