Kalaset

Jo har ju glömt skriva om det. 50-års kalaset var i helgen och jag tog mig dit. Önskade ett par gånger att jag inte gjort det men som tur var hade vi beslutat oss för att hälsa på Spikes uppfödare på söndagen så jag hade något att se fram emot då i alla fall. Kalaset var jobbigt och stelt då jag inte kände någon. Från börjarn var det planerat bordsplacering där jag inte ens skulle få sitta bredvid baby men då höll jag på att flippa ur och funderade allvarligt på att börjar röka igen, gärna kedjeröka just då med. Fick i alla fall sitta bredvid honom så det var ju snällt. Moster klarar jag fortfarande inte av, funderar på om hon har någon form av bokstavskombination för hon är fan inte helt hundra. Tur man inte behöver träffa henne ofta. Babys mormor och morfar är helt underbara i alla fall och hans mor och far med. Syster kan tyvärr bli lite intensiv men fr hantera det. Överlag gick det hela bra men de äter mat jag knappt känner till så lite skumt. Vad är det för fel på riktigt kött?? Nej nu blev jag hungrig så lunch nu!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback