Sy burskynke????

Jaha, nu har jag nog tabbat mig aningens skulle jag vilja påstå. Har anmält Spike till att vara med på kattensdag i Karlstad och då skulle man tydligen ta med sig något som heter burskynke. Min första tanek, vad fan är det??? Kollat runt på nätet nu och fått reda på vad det är och det är uppenbarligen svårt att köpa då alla syr sina egna. Hur fan ska jag kunna sy ett sådant utan symaskin? Jag har i alla fall hittat ritningar på hur man skall göra så får nog ringa farmor i värsta fall och kolla om hon kan sy ett burskynke åt mig i helgen om jag kommer till Dfs...hm...hur tänkte jag egentligen. Finns några som syr upp på beställning åt en för runt 600:- vilket är dyrt och lär ta tid så måste nog fundera på hur jag skall lösa detta. Kan lova att jag i alla fall inte kan sy det själv!!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback