Ville jag detta?

När man har chansen även om den troligtvis var mycket liten, var det då rätt att ta bort den chansen helt? Ska man tänka logiskt och använda huvudet eller gå efter vad magkänslan säger? Hur ska man egentligen vet vilka beslut man fattar som är de rätta och vilka som är fel. Jag förstår också innerst inne att det var logikt rätt beslut men av någon anledning känns det väldigt tungt. Vet att chansen var ytterst minimal men skull man ha låtet det spela ut sig självt utan att blandat in det logiska? Vet att ni inte förstår vad jag pratar om just nu men et är inte heller poängen, detta har alltid handlat om att bearbeta tankar som dyker upp och de är inte heller logiska alla gånger....fan tror jag håller på att bli kollrig på riktigt.

/JD

Kommentarer
Postat av: Tomic

Tjabba!

Jag har 2 tävlingar i min blogg.

Den ena tävlingen är: Att du kan vinna en valfri tv-serie box som ( the oc eller Sex and the city )

Den andra är: Att du kan vinna Tomb Raider Underworld Pre Release!

Gå in på bloggen och läs mer hur du ska vara med och tävla! Lycka till.

http://tomiic.se

2008-11-10 @ 11:05:22
URL: http://tomiic.se

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback