Börjar få lite grepp om Mac nu

Fast det är ytterst lite! Klockan är nu tjugo över åtta och jag är helt slut. Bussen gick som vanligt vid fem i sex imorse och sedan åkt buss fram till för 5 min sedan. Detta tar kål på mig verkligen. Idag har jag i alla fall laddat upp med stickad tröja så jag kanske slipper frysa ihjäl men skulle nog ha haft vantar med mig också. Funderar på om jag ska hoppa in i foto klassen och ge dem en uppgift om de inte redan gjort en sådan. Liin var hemma hos mig igår rätt länge och snackade lite och hon hade gjort den med sina elever i rörlig bild så varför inte. Det verkade vara lugnare på hemmafronten med för henne vilket är skönt. Själv sitter man nu här med en kopp halv taskigt snabbkaffe och skall strax börjar skriva någon av mina uppgifter så att det är klart i förtid. Ska sätta mig i Mac salen för den verkar vara tom just nu. Note too self, ta med vantar...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback