Fixat håret, igen!

Yes ny färg nu igen! Tröttnade lite nu ett tag så var tvungen att fixa iordning rusket igen. Vänter just nu på lillebror för ska hämta stort paket på posten så behöver hans hjälp med det. Sen ska jag plocka fler löv till min tavla jag målar just nu. Baby ansåg att jag behövde en kreativ present så han har köpt massa färger och bordsstafli m.m. åt mig så jag kan måla lite. Slösat bort ett antal timmar på tv spel nu så behöver göra något annat vettigt. Blir i alla fall hemma i helgen, ingen studentresa för mig denna gång. Känner inte alls för det så ingen idé att åka då. Ska tvinga med baby på bio istället tror jag. Nu när man för en gångs skull blev ledig i helgen! :-) gillar mitt jobb men ibland känns det som att man hade behövt ett par timmar mer sömna och har redan jobbat 20 timmar denna löneperiod så lär få en del pengar i alla fall, speciellt som jag ska jobba nästa vecka med. Kanske skulle ta och ringa Liin och kolla vad hon pysslar med i ledigheten, och har ju lovat fika med goldielocks med. Får ringa dem sen.

(Förresten, jepp håret är skitsnyggt nu!)
/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback